Kansiosta Kausi 2015 · Kaikki kansiot

Kiva kuva! :)

Juha

Hieno kuva!

Päättäjäisissä jaettiin seuraavat palkinnot:
* EBK:n kauden naispelaaja - Miia Koppanen
* Naisten taitopelaaja - Emma Nikander

Kakkosen tsempparit:
* Niina Tyynismaa - Joukkueemme parhaimmistoa, jokaisessa ottelussa hänen panoksensa on ollut äärettömän tärkeä koko joukueelle. Vara- kapteeni joka hoitaa lämmittelyt aina yhtä tunnollisesti ja hänellä on paljon hyviä mielipiteitä joukkueen kehittämiseksi & keskusteleva kapteeni.
* Tytti Hurmekoski - Maalivahti joka on ollut isossa roolissa EBK:ssa. Torjuu varmasti. Tytin olemus huokuu varmuutta kentällä ja harkoissa aina 110% asenne.
* Janiina "Nakke" Laitinen - Kauden puolustuksen lukko, pelaa aina loppuun eikä anna periksi. Teräviä huomioita kenttä tapahtumista ja aina toivoo joukkueen parasta.

Nelosen tsempparit
* Pirkko Martikainen - Selvää johtaja-ainesta.
* Emma Ahlstedt -Toppari, jolta kukaan ei karannut maalin tekoon.
* Erja Vehmas - Maltilla maalipörssin kärkeen.

Seuran valmentaja 2015 - Aimo Leppinen

Parhaimmat onnittelut kaikille palkituille! Oli hieno fiilis katsoa, kun pikkujunnut tekivät "onnittelukujan" erityisesti lopussa suurten palkintojen saajille. En ole ennen vastaavaa kauden päättäjäisjuhlissa nähnyt!

Minulla ovat palkinnot Niinalle, Nakelle, Pikelle, Emma A:lle ja Erjalle.

(poistettu pelaaja)

Erittäin paljon onnen toivotuksia kaikille palkintoja saanneille.

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.

Kansiosta Kausi 2015, lisännyt Aimo Leppinen